Toro 300 - havarie a znovuzrozeni / crash and resurrection
57.68 KB |
52.83 KB |
54.60 KB |
64.71 KB |
54.22 KB |
57.27 KB |
70.30 KB |
61.16 KB |
59.20 KB |
94.70 KB |
Takhle nepekne dopadlo moje Toro po srazce s matickou zemi. Mohl bych se treba zkusit vymlouvat na ruseni, ale bohuzel to bylo "na ruce". Zkratka jsme se Zigim kombatili a ja mel pocit, ze uz mi to opravdu jde, tak jsem delal frajerinky, vykruty, let na zadech, fouknuti vetru, chvilka zmateni, popleteni stran a zatazeni na spatnou stranu. Jelikoz to byl let nizko nad zemi, tak uz se nedalo nic delat, proste jsem to z nekolika malo metru pichnul plnou rychlosti pod plynem vumakem rovnou do zeme.
Prvnich 8 fotek je po havarii, tedy po tom, co jsem Toro privezl domu - mirne omotane izolepou, aby se mi to nerozsypalo. Na fotkach to nevypada ani tak zle, jak to bylo ve skutecnosti. Zajimavosti muze byt napriklad to, ze prevodovkove loze je prilepene oboustranou lepici paskou a jak je videt na ctvrte a seste fotce, tak paska vse udrzela a vytrhlo se EPP okolo. Respektive vytrhlo se EPP okolo puvodniho lepeni epoxidem, ktere nedrzelo a tak je vlastne na EPP vrstva epoxidu, na nem oboustrana lepici paska a na ni loze prevodovky.
Oprava nebyla nijak moc slozita. Vse je slepeno Purexem, obrouseno a nasledne namalovano. Vlastni lepeni pridalo Toru na vaze asi tak 2 gramy, jenze nasledne jsem se rozhodl jeste vymenit Skytex (ktery spatne drzel) na zavesech elevonu za bilou leukoplast, ktera je mnohem tezsi, takze Toro pribralo dalsich asi 3 gramy a naslednym naterem lihovou tiskarskou barvou dalsi gramy. Celkem po oprave a nabarveni pribralo asi 25 gramu vcetne nutneho dovazeni na spicce kvuli tezisti, ktere se pouzitim leukoplasti na zavesy posunulo o neco dozadu.